Lugn

Idag är en lugn dag. Denna helg är rätt oplanerad och kan vara det skönaste som finns. 

Lite sovmorgon och sen ligga kvar länge i sängen och dra sig framför tv.n. Inte dumt alls! 

Sen åkte vi till Oxelösund och plocka upp Marcus och Ullis för lite mat. Ingen höjdare dock! Dom har varåt nöjda förut på Harrys men Marcus tippa på nya ägare. Fick in maten olika tillfällen efter lång väntan. Tre tallrikar kom in och Sanny fick vänta ytligare ett tag på sin mat. Vi som tog burgare fick vänta in deras såkalkallade "hemgjorda strips" i drygt tio min. = vår mat hann kallna. Man får väl in hela rätten samtidigt?! Pommesen var klyftpotatis som inte var hemmagjorda kan jag tala om och helt bruna. Ne det var ingen höjdare. Men kan varit oflyt lr nya ägare utan koll. Men trevligt sällskap var det och skönt att bara göra något. :) 

Sen tog jag en promenad på ca 45 min med Ullis och sen mamma i lurarna. Skönt med lite luft! :D 

Nu ska jag bara va ikväll. Inget sug alls på att fara iväg någonstans. Så plockar lite hemma och varvar det med soffan. Skönt! :) 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?