Torsdag

En skön promenad med Madde och lilla Nova-lie förgyllde min em. Att man kan vara så söt, sjukt! En massa uppdatering med Madde. Alltid lika kul att ses men tok för sällan. Ne det ska det bli ändring på har vi bestämt. Madde har jag känt i många år. Vi lärde känns varandra r vi båda jobbade på aktersnurran. Sen dess har vi hållit ihop. Och trotts att det kan ta lång tid mellan vi ses är det en sån där vän som när man väl ses är det som vi sågs igår. Det är vänskap det. <3

Nova-lie

Fick ett sjukt sug efter jordgubbar när jag kom hem. Kan vara det bästa jag vet. Skulle kunna leva på det! Ingen sommar utan gubbar. ;) 🍓 


Riktig slö torsdag har det varit här ikväll. Finns att göra men tar mig inte för. Men det känns helt ok för ibland behöver man bara va utan måsten. 👌🏼 

Juste! 
Jag har ju bakat!! Haha
Mammas bästa kokoskakor. Favoritkakan sen liten. Vart så sugen så det har jag ju smaskat på med ikväll ;P








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?