Uppdatering

Dagarna går så fort nu att jag inte hänger med. Men helt ok för då är ju snart semestern här. Så snälla sommar kom nu! 😊 

Hittills har veckan bestått av jobb och träning. Så kul med träningen just nu. Efter en lång period utan så känns det skönt att vara tillbaka. Dock får jag satsa på beach 2016 då det är lite taight att komma i tipptopp till denna sommar. ;) hehe

Träningen denna vecka än så länge..
Måndag: Mage och ben 
Tisdag: Axlar och armar samt 30 min på crossen
Onsdag: 45 min pw ute i det gröna
Torsdag: Pw med Madde (och bebis)
Fredag: Pw med Ullis

Sen fortsätter helgen säkert i samma anda. 

Som jag skrivit tidigare. Fått drille på pw ute i det gröna. Så skönt och komma ut i natur och samtidigt röra på sig. Avkoppling. 👌🏼








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?