Godmorgon

Ny dag och redan torsdag. Shit vad fort de går. :) Ska alldeles strax dra iväg till jobbet. Tidig morgon! Först lite planering innan jobb i barngruppen börjar. Tid för alla utvecklingssamtal snart så det är mycket skrivande nu. :) 

Skulle slutat vid två egentligen men vi har drop-in fika för våra föräldrar på em och gärna från två. Så det är bara att stanna kvar idag. Hade gärna gått hem min vanliga tid och nyttjat min em till plugg men så kan det va. Får se när jag slutar idag helt enkelt. Beror ju på hur mycket föräldrar de kommer och hur länge de stannar. :) 

Så jobb, övertid, plugg (när jag väl kommer hem), lite städning (om jag hinner) och vill försök mig på att hinna lite träning idag med. Skulle vilja hinna övningsköra idag med. Haha ja vi får se vad som hinns med helt enkelt. ;) 

Ha en toppen dag! Det tänker jag ha! :D 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?