Lever

Kanske dax att uppdatera lite. 

Kan börja med att berätta att jag ska bli faster i början av april. ❤️ Vetat det såklart ett tag men nu är det offentligt. Sandra kommer bli en grym mamma och jag ska ta min roll som faster och skämma bort lillen till max. :D 


Vad har jag gjort i veckan då.. Mycket rensande och planerande inför flytten. Som vi längtar och vilk bara få nycklarna nu och börja forma det till vårt hem. :) 

Har även i veckan hunnit med lite träning. Fika med Sandra för att uppdatera varandra om livet. Som vanligt när man träffar Sandra innefattar det otroligt mycket skratt. 

Denna vecka var jag även på en heldag om hedersvåld och tvångsgiftemål. Mycket intressant och skränande hur det kan se ut i världen. Ja man har det ju bra om man säger så. 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?