Tisdag

Fullt ös på jobbet. Jobbar utan kollegor och har vikarier hos mig. Det går bra men inte det ultimata direkt för mig eller barnen. Men allt löser sig, det gör det alltid. Rätt inställning och allt funkar galant! :) 

Träning har hunnits med både igår och idag. Träningsvärk av dess like från benpasset igår och idag hoppas vi ger morgondagens träningsvärk i armarna. Magen med! 

Nu är det även klart med vem som tar över lägenheten efter en del strul. Tråkigt men nu är det som de är och vi blir iaf av med lägenheten efter önskemålet av datum. 

Idag har jag även hunnit med en fika med Simone och Jess. Kanske sista med Jess och magen. Nästa gång är det kanske en bebis på utsidan och inte i magen. Nära nu! :) 

Tidig kväll för mig. Klockan ringer tidigt imorgon så bäst att få lite sömn. 05.20 blir jag väckt, upp och hoppa! ;) 


Fick hem mina glasögon idag. Hej då huvudvärk vid tv-tittande och liknade. Hoppas iaf! 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?