Vad händer?!

Nu hänger jag inte med. På ett kick vart det fredag! Och skönt är det. Känt mig småhängiga till och från hela veckan, typ som små febertoppar. Bryter inte ut något (skönt nog) men istället blir man ju sjukt trött! Så helg är välkommet! Inte så konstigt egentligen att man känner sig hängig då barnen på jobbet varit snoriga, hostiga och febriga sen tre veckor tillbaka. Två personal har sjuknat in denna vecka och är egentligen otrolig att inte fler blivit dåliga. För tänk hur nära vi är barnen hela dagarna. Är ju svårt att undvika när dom är så goa och barn behöver närhet! :) 

Helg på ingång och det är lycka. Hoppas på fint väder så jag kan tvätta fönster innan det blir för kallt. Måste ju göras inför flytt. Blir det för kallt kan jag ändå inget göra. 

Bortbjudna på lördag till My. Hoppas jag håller mig på benen för det vore trevligt. :) Men nu ska jag jobba vidare och sen njuta av fredagskväll. :) 










NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?