F**K!!


Mår egentligen rätt bra så men är så galet trött på en del saker.

Fan vad de ska gå emot mig hela tiden! När allt väl funkar och är kul så ska något vända och förstöra! Kan man ha mer otur än jag?! Just nu hatar jag julen och jag hatar ekonomi!!! Kan man säga upp sig ifrån julen?? Morrr... Fattar inte hur all otur faller över mig hela tiden. Är de inte de ena så är de de andra. Börjar faktiskt tröttna! Pallar inte mer motgångar just nu, då bryter jag ihop!!
















sara

Förstår dig vännen, finns ingen person som har mer otur än du...men en vacker dag borde oturen vänta till TUR!!! Har du sett "My luck" eller just my luck...vet inte riktigt va den heter ;) Du är killen i den filmen i dagsläget... men det blir bättre!!!!

=D

de bästa av allt är att jag får ha dig som vän i alla väder!!! =D Love <3



URL: http://sarahphoto.blogg.se/


simone

jag håller med sara där, du är en underbar vän och utan dig hade jag haft så mycket otur. så jag är så tacksan för att du finns och jag får har dig som min vän. love puss



URL:


Joysan

Tjohoooo sweetie...nu fixade vi en "bad thing" i varje fall :-)...Hoppas produkterna kommer fort som tusan! Fick mina idag, men inte tusan var det något kalenderomslag med :-(...Fasen också! Gjorde ju faktiskt en extra beställning enbart för att få det :-(...Bläää! Hihi...Måste bara säga som Sara & Simon; är såååå glad för att jag har träffat dig/er!!! Känns som att vi har kännt varandra hur länge som helt fniss...Hoppas du har haft en bra dag! Kraaaaam



URL: http://joysan.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?