Grattis till mig! =)


It's my B-day!! =)


Igår var jag ute i stigtomta och blev firad av familj! Guu ni skämmer bort mig!! =) Fick av världens sötaste syster ett presentkort på åhlens Weee!!! Tack världens sötaste syster! ♥ Mormor gav mig en ny badrumsmatta som jag önskat mig av henne och två äggkoppar till mitt höganäs. Moster, morbror och kusin hade köpt en skit snygg ljuslykta av en form av en kungakrona som man kan hänga upp. Ska fota och visa er här sen. =)
Mamma och pappa fick mig att tappa hakan! Fick en ny kamera och en riktigt bra sådan med, är såå tacksam!

Tack tack tack!! =)

Canon ixus 980 is

Tack familj för en kanon mysig kväll, ni är helt underbara!
Love!♥


Ikväll är det FEEEEST!!
Hoppas ni är laddade för det är jag! ;)



Joysan

HÄPPI BÖTÄÄY FANNY!!!!!!! :-)Vilka fina presenter du har fått! :-) Hahaha! Du är så rolig :-)...Jag sa precis till Simon "oj...tänk om Fanny blev jätteledsen för att jag inte har sagt nåt?" Men det har ju liksom inte blivit av för när vi pratade häromdagen så kikade du ju på film och sen hördes vi inte av...hihi. Och sen såg jag den nya kommentaren :-)...Haha :-)...Hoppas du får en riktigt härlig och rolig dag nu och att festen ikväll blir kanon! Kram!



URL: http://joysan.blogg.se/


Sara

GRATTIS!!!!!! See ya 2night!!!



URL:


Lilla jag

Mega stort grattis tjejen!

Hoppas du får en underbar dag. Synd att jag missar festen. Stor kram



URL: http://irenev.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?