Festdagar!


Så var Nyköpings festdagar över! Har haft en kanon helg! =) Börja med i torsdags då det var Rydell & Quick på schemat. Hade tagit ledigt på fredagen så jag kunde gå och se dom utan att känna att man ska upp tidigt. Var så gryma på scen, storslaget! =) Vart även utpekad av Rydell som den "lilla blonda tjejen" som rocka loss bra! hehe Kul kul! =) Riktigt nöjd över kvällen. Förutom EN sak! Måste folk komma fram och försöka vara trevliga och man är trevlig tillbaka med får en sjuk bitchig inställning tillbaka. Varför ens gå fram då?! Nej gamla ex tjejer som ska bitcha behöver jag inte! Varför vara så otrevlig då jag speciellt inte gjort denna person någonting. Mer jag som borde varit en bitch emot henne men ligger inte i min natur att skapa onödiga konflikter. Sånt här gör mig så fruktansvärt irriterad då istället! =( Ajaa.. nu har jag "kräkts" klart på det!

I fredags så vart de fest hemma hos Jocke. Kvällen börja kanon trevligt tills min galla skulle helt plötsligt ge mig grymma smärtor! Trodde jag var klar med det där efter operationen för två år sen då dom tog bort gallsten och gallblåsan men icke, problemen är tillbaka!! Så trött jag blir. Mina vänner vägrade låta mig gå hem själv med den magonten så en snäll vän som var nykter och hade bil körde hem mig vid tolvtiden. Tack för det! =) Men oj vad jag inte gillar att andra ska behöva göra sig besvär för mig men fick svälja min stolthelt och tillåtas bli hemkörd. =) De va min fredag. =/

I Lördags hade jag så galet roligt!!! Först bar det av till Joysan på lite förfest där. Singstar blev det med även om jag sjunger som en kråka, hehe! Simone kom efter hon slutat jobba med. =) Efter ett tag tog sig jag och Simone vidare till guldfest! vart en kortis där men kanon trevligt för det! Tack Sandra för inbjudan. =) Vi alla tog oss till Tellus där de spärrat av hela gräsmattan utanför för liveband och dans! Skit kul hade vi!!! =) Tellus hade verkligen lyckats. Men när kvällen tog slut var inte vi klara så efterfest det blev! Skit kul efterfest måste jag säga!! Drog oss hemåt vid femtiden och tjugoisex var sista gången jag kolla på klockan innan jag stängde ögonen! =)

Tack för en kanon helg!!! =)




Jennifer

tack för en kul kväll! kram



URL:


simone

Dom korterna måste jag får vännen=). Har inga ifrån helgen alls=(



URL: http://simonesnya.blogg.se/


Lilla jag

Lördagen var verkligen lyckad :)



URL: http://irenev.blogg.se/


sara

rolig helg, förutom fredagen då! =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?