Tisdag


Veckan är i full gång! Har fullt upp men inskolningar på jobbet riktigt roligt! =) Man är skapligt trött om kvällarna under denna period men som sagt är ju riktigt roligt så de tar man. Har faktiskt tagit mig i kragen och beställt rosenrot som ska pigga upp mig lite. Var mamsen som tipsa om att idé skulle vara bra för mig då rosenrot är ett energigivande tillskott. Hoppas de kommer i slutet av veckan! =) Är en person som är tyvärr ofta allmänt trött av mig så de är dax att ta tag i det överlag. Tröttheten kommer bla med ifrån att jag har IBS som är en mag- och tarmsjukdom. Har länge varit väldigt trött av mig så när jag fick reda på att de var IBS jag hade då läste jag om det och fick reda på att kronisk trötthet var mycket vanligt, så där fick jag svar på varför jag ofta är så trött. Självklart har de säkert också med att jag borde röra på mig mer men det har jag ju med börjat ta tag i. Känns skönt att ha börjat ta tag i mitt liv ordentligt även om de är en bit kvar tills jag är helt nöjd. =)



Imorgon är det lön, ÄNTLIGEN! Så då ska det bege sig ner på stan och försöka hitta något fint att ha på mig på lördag. Är ju så att lilla jag fyller år då. =) Då är det fest hos mig så ni vet! ;) Välkomna, thihi Jippy!!!  Men har inte fest för att jag fyller utan mer att jag fyller och vill festa om ni förstår vad jag menar. =)

Ne nu ska det ut och röras på sig. Dax för att sätt musik i öronen och ge sig ut på en powerwalk! =)


Happy!



David

Är thilo så över jäklig mot er. hehe ,,



URL:


fanny

sv: Nej du david inte ett dugg! Men är ju många nya att lära känna och intryck för oss med vilket är kul! =) =)



URL: http://float.blogg.se/


Carro

Hoppas rosenroten hjälper. Jag åt det för länge sen och tyckte att det hjälpte ett tag...men sen kändes det som jag fick tillbaka tröttheten. Men jag har hört att flera tycker det funkar bra så det var nog bara på mig det inte bet :)



URL: http://carrostankar.blogg.se/


Lilla jag

Låter nice med fest, men jag jobbar :(



URL: http://irenev.blogg.se/


SoffiZ-Oliwers mamma

Kikar in en sväng, hoppas att ni fpr skoj på lördag;)



URL: http://soffiz.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?