Oriflame


Just nu är katalog 7 i full gång! Bor du i Nyköping och vill beställa ut Oriflames underbara sortiment så går det jätte bra att göra det genom mig. Här hittar du till den aktuella katalogen eller så tittar du i Oriflames produktkatalog där du hittar hela Oriflames sortiment.

Om du vill beställa genom mig mailar du mig på [email protected] där du anger sidnummer (om det är från katalogen), beställningsnummer, produktnamn, antal och summa. Självklart behöver jag dina kontaktuppgifter med för kontakt vid leverans eller andra oraker då jag behöver få kontakt med dig. (Det tillkommer en expeditionsavgift på 10 kr.)

För frågor går det  bra att maila mig, använd rubrik Oriflame. Jag lägger beställningen senast den 17 maj.

Hoppas du finner det just du söker i Oriflame!



Amélie

hihihi ska sno din smarta idé ;)



URL: http://amelieec.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?