Onsdag 20 april



Idag ska vi ha dragking i skolan, kan bli spännande haha!! Gör annars kraktärer när det gäller skottsår, sår, blåmärken, och andra typer av karaktärer. Tycker det är verkligen jätte kul, roligare än jag trott med karaktärsdelen! Blir många skratt varje dag vilket är super! :)

Igår var Simone över här en sväng coh fick sina fransar färgade. Har köpt in lite frans- och ögonbrynsfärg som jag gör för en liten summa för dom som vill! :)



Kortvecka nu så går bara fyra vdagar sen är det FYRA dagars ledigt, som jag längtar! :) Påsken är rätt oplanerad men vill ha den så för att kunna nuta av att bara vara ledig med. Men det som är än så länge planerat är ev lite tjejkväll på tor, påskmidda hos föräldrarna på fre, sminka Josse på lör. Sen blir det bara at det som de kommer, skönt! Ska se till att ha lite tid för att börja skriva CV så jag kan börja söka nya jobb till hösten. Wohoo! :)

Nu ska jag fixa lite innan det är dax att sticka till tåget.
Önskar alla en bra dag! :)





lovisa

sv: ja det tror jag :d



URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?