Utbildning

Hej!

Fasiken vad jag är dålig på att blogga men passar på nu innan jag ska sova. :)

Har denna vecka börjat med karaktärsdelen i skolan och det innebär att vi kommer göra sår, masker, föråldrande och bygga upp andra olika karaktärer. :) Måste säga att jag längtar grymt tills jag är färdig nu så man kan kan få komma ut och jobba. Känner att jag behöver hålla igång nu med mitt makande så jag blir bättre och får mer erfarenhet. Nu när jag är färdigutbildad make up artist kommer jag att böja ta betalt för olika makeuper då jag för det första lagt mycket pengar på denna utbildning vilket inte alla ser och sen kostar mina produker som förbrukas osv.. Kommer inte vara så dyr såklart ibörjan med tiden kommer jag ta betalt som alla andra. ;)
(Kommer finnas undantag där jag inte kommer ta betalt bland vänner av olika anledningar..)

Från det ena till det andra. Skorna från hm kom idag, grymt fina! :D



Ne ska försöka (igen) att bli bättre på att blogga.

Men nu blir det iaf att sova snart.
God natt.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?