hej och hå

Inte ok att jag vakna upp i natt tjock i näsan (igen!!). Alla förkylningar går ju bara runt känns det som. Med mitt dåliga immunförsvar blir det inte bättre. Aja bara gilla läget och hoppas på att jag inte blir sjuk. Vägra! ;)
 
Idag har jag hunnit träffa mamma en sväng och gått på östers myiga inredningsbutiker. Köpte inget men mamma hitta lite kul.
 
Sen har Sandra varit här och jag har sminkat och fixat håret tills hon skulle iväg på lite fest. ♥
 
Jag skulle ju ev iväg med men hoppade det. Tar en lugn lördag istället och kurerar. Vägra bli sjuk och vågar inte chansa hur trist det än är. Så hemma kväll och hålla mig frisk. Hade jumer än gärna velat vara med ikväll  vill jag lova! Men middag och vin med trevligt sällskap får vänta till annan helg. ♥
 
Positivt är iaf att jag inte ha problem med att vara själv. ;) Gillar det och jag väljer det själv! Är nog lite av en ensamvarg egentligen även om jag självklart gillar att umgås med mina vänner, familj och älskade sambo med. Ska vara en blandning av båda. :) Men jag menar hur skönt är det inte att pyssla om sig själv, göra vad jag känner för och plocka med mitt för en kväll ibland. ;D
 
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?