Gott nytt år!


Detta år har bara flugit väg. Gått så otroligt fort. Det har varit ett händelserikt år på alla sätt. Allt mellan killar, vänner och familj. Både bra och dåliga saker! Saker som dåligt förhållande som till de bra avslutats. Kommit närmare vissa vänner, lärt känna massa nya vänner. Elin har fått barn och jag blivit "gudmor" Weeee! Tråkigt bara att dom flytta, SAKNAR dig vännen!! Flytt inom familjen som kommer bli kanon. Och en massa mer!

Idag är det sista dagen på året och var står jag. Jo börjar bli mer hälsosam genom att jag rör mig mer. Har ett jobb jag trivs kanon på. Underbara vänner omkring mig. Och ja kanske finns de en som jag hyser lite känslor för men man vet ju aldrig vart de leder om de ens gör de. Jag mår nog rätt bra även om jag har mina dalar emellan åt. Ja för de suger att va själv. Men som sagt har man underbara vänner så klarar man allt!

Vad är mina mål/nyårslöften?

  • I dagarna ska jag köpa gymkort! Så nu blir de träning av! =)
  • Sluta va så ohälsosam i saker som jag stoppar i mig. Allt går med måtta och de är just "måtta" jag ska uppnå. Vanlig mat de måste man äta så inte de jag mena. ;)
  • Tänka mer på mig själv, vad jag mår bra av och inte. Lyssna på min inre röst och följa den!
  • Visa mer uppskattning till mina underbara vänner, tok för dålig på det!
  • Ekonomi -ett område som måste bättras. Galet dålig på hantering av pengar och sparande.
  • Skulle kunna göra denna lista lång men slutar här...

Kan tänka mig att listan kommer byggas på med tiden och ändras efter jag känner att jag står just där jag vill stå i dom olika punkterna.

Nu vill jag bara önska alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Hoppas 2009 blir just ditt år.




Agnieszka

desamma önskar vi dig från andra sidan gården!



URL: http://agnieszka.blogg.se/


Sara Hansen

Gott Nytt År underbara FANNY!!!!!!!!!!!! =D



URL:


Pink Winter | Bebis i April

Har en design utlottning på min blogg just nu.

Var med och tävla :)



URL: http://pinkwinter.blogg.se/


Pink Winter | Bebis i April

Har en design utlottning på min blogg just nu.

Var med och tävla :)



URL: http://pinkwinter.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?