Inflyttningsfest =)


Hoppas eran kväll va bra för min va kanon kul! =) Va på inflyttningsfest igår kväll. Va jätte trevligt!
Här kommer lite bilder från kvällen:


Jag och Simone tog en fördrink hos Simone först och spela lite tv spel haha. skit kul!

Sen bar de av till inflyttningsfesten.

På väg ut.. =) (hihi)

Vi gick till Tellus sen och dansa loss! =) Va kul men inte så överdrivet mycket folk kan jag tycka. Men som sagt hade kul ändå. Efter krogen så vart de pizza och efterfest hos Simone en stund. Gick ganska snart hem, tröttmössa som jag är. ;)














simone

riktig mycket kort du gumman. men skumt att de bara går att trycka på dom som inte du är med på. hahahaha. jätte fina kort. skulle jag kunna får dom som togs igår? du vet kul att ha ju..puss



URL:


sara

hehe söta ni är!



URL:


Dress Like a Princess

Fina bilder :) ni verkar haft en kul kvälll



URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?