oj.. =)

Idag tog jag en ordentlig sovmorgon, lovey! Helt otroligt kunde sov rätt oki med. =)
Sen bar det av ner på stan för att fixa lite saker men råkade blir lite shopping med idag, IGEN! =)

Detta blev det...
Måste tipsa om denna sjukt bra hudkräm som finns på apoteket - Calmuril. Bra till händer som till kroppen. =)
Lite smink går alltid åt. ;) Vart en del fina underkläder med men dom får ni inte se. ;)
En jätte mysig halsduk från Gina. =)
En söt väst (till) och en mysg topp från Vero Moda.
Vitaminer!! Är så trött jämt så äntligen har jag inhandlat mig vitaminer. Detta va nå ny serie dom börjat med på Livs. TjejVital heter de och är för kvinnor i ålder 12-45 år. Ett vitamin- och mineraltillskott avsett för aktiva tjejer. TjejVital innehåller vitaminer, mineraler och antioxidanter anpassade till den unga kvinnans specifika behov.


Skönt med lite sol idag med. Så jag har suttit en stund och njutit på balkongen. =)

Nu ska jag ta tag i mitt hem och få ordning och redag. Behov av en ordentlig städning! =) Är verkligen på "plockhumör" så¨det är kanon!! ;)
kram








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?