Tidig morgon


Hoppas natten varit bra. Jag har sovit sådär, är så galet trött nu.. =/ Igår kväll började jag känna av halsen, IGEN! Och nu när jag vaknat på morgonen så värker halsen ännu mer och näsan börjat tjockna. Vad är det här?! Så fort jag äntligen blivit frisk så är jag det topp en vecka innan förkylningen kommer tillbaka. Detta är 3 lr 4 förkylningen i rad med en veckas friskhet imellan. Så fort jag kommit igång med träningen så blir jag förkyld igen.. =( Blir tokig!! Man blir så trött av det om inte annat och skulle behöva lite semester för att bara få sova nu! Det tar på krafterna att vara förkyld hela tiden..

Idag slutar jag iaf tidigt så det är skönt och det helt otroliga är att jag inte har något "måste" planerat på min korta dag, måste vara första gången på länge! Så ska ta det lugnt, greja lite hemma osv.. ingen stress och inga måsten! Yeah!!! =)

Förutom sketen förkylning så blir man just nu så galet lycklig över att våren har kommit! =) Man går runt med ett leende på läpparna bara av att solen lyser. Den här tiden på året och sommaren är man verkligen tacksam över sitt jobb där man kan vara ute hela dagarna! =) 

♥Nu vill jag bara ha lördag, längtar ju efter dig! =)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?