Pussel


Dax för ett inlägg igen. =) Igår så var jag nere på stan och tog en fika med Elin. Kanon mys att träffa henne då de hunnit gått ett halvår sen sist, tiden bara försvinner! Hon är så otroligt duktig sångerska måste jag bara påpeka, kolla gärna in hennes myspace sida här! =) Sara skulle även hon följt med men tyvärr var hon sjuk, vi saknade dig!! Men som tur är kommer de fler tillfällen då vi lovat att bättra oss på att ses oftare. ;) Vart annars en lugn kväll för mig igår då jag hade en galen huvudvärk. =/ Men måste erkänna att de inte gjorde så mycket, var ganska skönt att bara vara hemma. Fick ju lite sällskap över msn på senare timmen vilket var riktigt trevligt. =)

Idag så tog jag ut en riktigt lång och skön sovmorgon. Sen har jag fått en massa gjort. Var på riktig "plockar" humör. Har rensat i skåp och lådor, tvättat, planterat om lite växter och gjort snyggt.. mm.. Hunnit med att börja pussla med. Jag har ju en liten kärlek till pussel, hihi. Så nu har jag börjat med ett nytt 1000 bitars pussel som jag fick av kollegan i julklapp. =) Låter som en riktig gammal kärring jag! Det bjuder jag på! ;)

Imorgon så har vi planeringsdag på min avdelning. De innebär att ett mobilt arbetslag kommer in till oss och tar över verksamheten för en dag så vi kan få planera. Det innebär även att vi brukar åka och luncha på stan istället för att äta på jobbet. Ska bli kanon mysigt! =) En annan rolig sak är ar att imorgon kommer en elev till oss som ska vara hos oss i fem veckor. Hon går andra året på barn- och fritidsprogrammet och heter Emilia. Det absolut roligaste med det är att de är min kusin vitamin! =) Känns riktigt kul att hon ville komma till kusinen (jag) och göra sin praktik eller APU som det så vackert heter. Så jag ska handleda henne under dessa fem veckor. Ser verkligen fram emot det. =)

Ne nu ska jag återgå till mitt pussel en stund innan det är tid för att krypa ner i sängen!



Kitty

Det kan nog vara kul med pussel, har inte riktigt pusslat sen jag var liten...



Hoppas ni får det bra i morgon!



URL: http://elinhellokitty.blogg.se/


Anonym

Hoppas du haft en bra helg sötnos! :)



URL: http://emmiealina.blogg.se/


Åsa Johansson

Hej och tack för att du deltog i röstningen om vilken blogg av de tre nominerade du tyckte var bäst. Ville bara meddela att resultatet nu finns uppe på min blogg http://onlythequeen.blogg.se/2009/january/kenza.html



Hoppas att du får en fortsatt trevlig dag!



URL: http://onlythequeen.blogg.se/


Åsa

Godmorgon=) Låter som du kommer att få en toppen dag=)



URL: http://onlythequeen.blogg.se/


Anonym

Hihi...tog också ut en ordentlig sovmorgon idag, oh jäklar vad effektiv man blev :-)...Synd att du inte kunde följa med till O-lokalen, men nästa gång :-)...Det var inget vidare drag där ändå! Gissar att S sa vad de satt & pratade om, haha! Jaja...ska bli skojjigt med tjejmiddagen den 29:e :-D...Kraaaam



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?