TOKfanny

Bra dag! =)

Har lekt en massa i snön med barnen idag. Undra vem som tyckte de va roligast, jag lr barnen?! Tror de va rätt lika. hihi Det gjordes snöänglar, åktes pulka och jag jaga barnen tills som ramla av skratt och kasta dom i snön. =) Tokfanny fick jag som namn idag med. Tur att de var med en positiv betoning. ;)

En annan härlig kommentar va när det börja snöa massor, nästan som de hagla så säger ett barn " Det regnar popcorn!!" Tror alla som hörde det fick ett gott skratt och barnet med även om den va rätt seriös i sin kommentar. ;) Kanske inte låter så kul nu men i stuationen va det kul. Ska kanske säga att jag låg på mage i snön med barn som kasta snö på mig och samtidigt försökte dra upp mig. haha ja kul hade vi iaf. Måste varit där för att förstå. ;)


Detta var jag tvungen att ta vara på så på torsdag kväll blir det pulkaåkning med en massa underbara! Man ska vara barn så länge det går.. ett motto jag gillar starkt! ;)

Natti.




Emma StarLeaf

Hej:)

Har tävling på min blogg just nu, där man kan vinna hårvårdsprodukter! Fler tävlingar kommer också. Det får du inte missa;)

Ha en bra dag!

Kram



URL: http://emmastarleaf.blogg.se/


Jessi Fox

hahaha "det regnar popcorn" ???



äsch jag vet inte om det var äkta, jag tror inte det heller med tanke på det skrämmande billiga priset (och att det aldrig framgick i annonsen att det skulle vara mac).. så länge färgerna sitter fint och bra så är jag glad :)



URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/


bitte

Hej tävlar ut doftljus på min blogg ifall du vill va med=)



URL: http://www.lovemercury.se/?p=1788





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?