TÄVLNING!!!

 

IPHONE TÄVLING MED TELIA OCH FEBER.SE!!!

Tävla via Twitter, Facebook eller din blogg

Vinn en iPhone 3GS med ett Telia Refill-kort laddat med 1000 kronor! Det enda man behöver göra är att svara rätt på nedanstående fråga och motivera varför just du ska vinna iPhonen.

Frågan: Hur många fria sms får du varje månad med Telias abonnemang MAX 25?

Tävlar gör du via Facebook, Twitter eller din blogg - eller varför inte på alla ställen! Vi utser en vinnare för varje tävlingskanal, totalt har vi alltså tre iPhone 3GS med laddade kontantkort att vinna!



Jag är med och tävlar! =)

Mitt svar: 5000 sms!

Jag är nog bland dom få som inte har en iphone!
Jag skulle hoppa och skutta av lycka om jag vann!
Hoppas på massa i massor av tur nu! :D


Gå in här och tävla du med!
TÄVLING







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?