Fredag

Hej!

Har legat sjuk hela veckan, mindre kul men nu börjar jag krya på mig igen. Är gräsänka i helgen så jag och Jutta drar till med en redig tjejfest imorgon. ;) Ska bli riktigt roligt att bara ha sina goa tjejer omkring sig. :) Blir lite annat än en vanlig fest med vilket ska bli kul.

Har just skickat iväg en beställning på en massa smink. Tänkte sen säkert ett år tillbaka skicka efter från sidan då jag hört bra om det och de är TOK billigt. Men varit feg för den inte är svensk. Men så säg jag att en kompis vågat så nu jäklar tog jag tag i det och våga med. En stor beställning för lite pengar i jämförelse i hur mycket jag få. Längtar till det kommer hem.

Vill verkligen sattsa mer på Make up men måste ta mig i kragen först. Haft lite strö jobb i sommar och lite trillar in om vart annat. Men vill sattsa mer. Får ta de lite pö om pö. Men är DU sugen på att bli sminkad för fest lr liknande hör av dig. Gör ju öven frans- och brynfärgning och plockning av bryn. Bara att hojta! :D

Juste på måndag fyller jag år och som vanligt blr jag som ett barn igen då. Blir fira med familj på kvällen, trevligt! Första året jag inte har nån födelsedagsfest.. lite tråkigt men fick inte till de och har även inte haft ork eller tid att fixa med det heller. :/

Ne nu ska jag lägga mig i soffan och glo på film.. själv! Inte ofta jag är själv en fredag kväll. Men måste säga att de är rätt skönt med lite egen tid. :) Men självklart trivs jag bäst med S som sällskap. ;)



Rista lite i ett träd i skogen en dag. ;P

(Kolla gärna in makeupbyfanny.blogg.se)

Kram/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?