Lördag!

Måste säga att det varit en grymt bra träningsvecka och känner min inte annat än nöjd! :D Skönt när man funnit den riktiga glädjen i det. Mycket tack vare sanny. Utan han hade jag nog inte tränat som jag gör idag och med träningen mår jag bättre. Man känner sig mycket piggare och fräschare! :) Plus att han hjälper mig rätt när jag behöver extra pepp samt peppar mig till att jag kan mer än jag tror. Evigt tacksam! :)

Helgen är lugnare än lugnast! Igår träna vi sen drog Sanny iväg en sväng med Rappe och Markus. Hemma skapligt för lite skönt soffhäng och god (sen) mat! :)

Imorse åkte han iväg på svensexa, sjukt kul tror jag dom har! :D Jag har faktiskt fått massa gjort idag. Kunde inte somna om när han drog vid åtta så lika bra att göra lite nytta. ;) Ikväll har jag mest degat i soffan. Vart själv ikväll och så får de bli när man är orklös för att ta sig någonstans. :) Men ändå rätt skönt med egentid, för vara själv ibland tycker jag är rätt skönt. Viktigt med! Tråkigaste är väl att lägga sig själv ikväll. Man vänjer sig ju med att sova med Sanny så sover skit illa själv. Känner mig inte lika lugn lr vad det nu är när jag ska sova själv. Det är nån typ av trygghet att ha honom där. Är väl en vana med, när man bodde själv var det ju inga problem. Aja tur att de inte är så ofta. ;)

Fick nån sjuk träningsryck nu och ville bara ut på en pw. Tydligen ingen bra idé en lördag kväll/natt så blir nån hemma träning innan sängen kallar. ;)

God natt. <3






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?