Uppdate!

 
Ny vecka är igång igen med allt det innebär. :)
 
Helgen till en början starta med som ni vet bio i fredags med Angelica och Sebbe, mycket trevligt. :D
Lördagen vart massa fix hemma medans Sanny jobbade. Sen bar det av till Gustaf på fest. Första gången jag var hos han och han bodde jätte fint. Sen festen i sig.. var trevlig men haft roligare. Blir smått less på vissa saker men va fan, så får det vara och energin jag den lägger jag på bättre saker. :D
 
Söndagen vart inte många knop. Men tog mig på kvällen på en konsert som hette The heart & soul project. Två personer som dragit igång (varva en gammal vän till mig) ett project i förmån för Canser. Härligt inisitaiv!! Dom fick in massa pengar samtidigt bjöd dom på härlig musik, så jäkla grymma dom var! :D
 
Nu är en ny vecka igång. Hoppa träningen idag då jag ville greja lite hemma, så som rensa lite. Fick bli min "vilodag" idag så kör jag resten av veckan! :) Längtar faktiskt till passet imorgon. Bra känsla!
 
Ska även få in en date med Sandra i veckan och så ser jag fram emot en fantastisk helg! :)
 
Rensa lite som sagt.. skor, toppar, tröjor, byxor (vanliga samt baggy), nail hair osv..
Allt finns på fb köp/sälj sidor.
Bra jobbat Fanny! :)
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?