Red lips

Nu ska jag ut och ta mig en promenad ner på stan. Rasta mig själv lite efter legat hemma sjuk en vecka. Kroppen skriker efter att få komma ut  och få luft. Så tar mig en sväng på stan. Svärmor var här med en present i form av presentkort och det måste ju nyttjas. ;)  
 

Förkylningen håller i än men det kan den ju göra länge efter man varit sjuk så nu bestämmer jag att jag är frisk nog från att ligga inne. 

Så skönt att få slänga på sig vanliga kläder och sminka sig lite. Känna sig fräsch, det är en bra känsla. :) 

Enkel vardagsmakeup med en liten piff av röda läppar. Like it! 

Saknar att sminka och fixa. Det är ju det jag tycker är kul och har inte ett jobb direkt där jag kan sminka mig massa och hålla på med mitt intresse. Tyvärr! Känner att man tappar lite när man sminkar sig så sällan. Tummen ner för det. 👎 

/Fanny






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?