Fullt ös

Redan torsdag. Som alltid går det fort men det är bra. Vill ha vår nu, gärna igår.  

Igår var det lång dag på jobbet och var inte hemma för än till kvällen. Men mycket bra fick vi gjort så det är skönt att fått avklarat. 

Idag kör vi fullt ös igen. Jobb först och sen träffa mäklaren direkt efter. Ska bli spännande och se vad hon har att säga och tror lägenheten kan vara värd. 

Sen hem fort för göra en hårförlängning på en gammal kollegas dotter. 
Så vid åtta ikväll är jag kanske klar med min dag och kan landa i soffan. :) 

Imorgon kör vi tidig dag på jobbet. Imorgon blir det träffa en annan mäklare för värdering av lägenheten efter jobbet. Sen tar jag helg (äntligen) och ställer mig in på en lugn och skön helg. Träning och plugga körkort står på helgschemat. :)

⚫️ Gillar när det är fullt ös så länge jag vet att jag får en lugn dag där imellan. 

Lite såhär avslutar isf jag min vecka. Hoppas ni får ett bra avslut på er vecka. :) 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?