Kropp och knopp

Igår så drog vi till gymmet efter jobbet. Kan nog varit mitt sämsta pass hittills. Noll motivation! Men så är det ibland och lika bra att lägga ner och ta nya tag nästa gång. Blir inge bra om inte motivationen finns där helt enkelt. ;)

Vart hemmakväll för oss sen. Två filmer i soffan fick avsluta fredagen. Beck och Seven pounds. Den andra är en äldre film men dock så bra för det! :)



Idag då.
Jo vaknar -plugga -gymmet -plugga -soffan. 

Idag var jag motiverad och där av ett bra pass. Me like! Rygg med Sanny och sen axlar. Avsluta med 30 min på crossen. Gött! 

Sen har jag pluggat. Och tänker göra imorgon med. Mitt liv nu då. Är ju ingen pluggis så får lägga lite extra tid och jag är speciellt inte det när jag inte "valt" det själv. Vill ju ha kortet men såå tråkigt plugg. Att jag inte tagit tag i detta tidigare. Aja, bättre sent än aldrig! ;)

Nu är jag trött i kropp som knopp och då är soffan väkdigt skön. :)



/Fanny 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?