Gårdagen

Lång skön sovmorgon fick börja dagen innan vi städade av lite hemma. :) 

Spontanbesök på Skärgårdsvåfflan efter det med Ullis, Marcus, Angelica och Sebbe. Första besöket för oss där. Tog en matigare våffla med skagen och det var riktigt gott! Nästa gång blir det med glass! 😜 






Sen drog Sanny och kolla fotboll med grabbarna. Jag tog mig en en promenad. Fått drille på promenader och tycker det är så skönt att komma ut lite. Har en bra runda jag går i naturen och bort från vägar. Så skönt att bara få vara i naturen. Nu låter jag lite larvig men tycker det är så skönt. Precis som jag älskar att gå i skogen och plocka svamp. Gillar naturen helt enkelt, en friplats. :) 








Så fint att man måste stanna upp och fota. ;) 

Kram





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?