Tröttis

Igår var en dag när jag inte hade några måsten men en liten gnällig kille här hemma. Så när sanny kom hem fick han ta över en stund så jag fick fixa mig snabbt för att sedan dra till Annica på Arnö. Hon hade en kväll angående Fitline och måste säga att de lät väldigt intressant. Många som blivit bättre med kroppsliga problem som tex problem med magen. Skulle vara intressant att testa!

Idag var planen att åka ut till Stigtomta och hänga med Simone, Jutta och Jess men vi var för trötta helt enkelt. Jag somna (sittsndes!!) med Alfons i soffan och råka sova för länge. Han ville inte vakna och när han vakna var han hungrig. Så vi blev hemma. För trötta och innan jag hade gjort mig klar och fått in han i bil osv och åkt ut så hade klockan dragit iväg. Så är det ibland, lyssna på kroppen bör vi alla bli bättre på. ☝🏼️

Sen har jag varit hos bm för återbesök med. En skön men kall promenad dit fick de bli. Tog en halvtimme i rask takt och samma hem. Bra vardagsmotion. Sen skulle Lotta (Alfons faster) komma men hon vart försenad hem så vi fick ställa in tyvärr. Så kommer imorgon istället.



Anonym

❤️❤️



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?