Helgens bravader!

Haft en underbar helg!
På fredagen så bänkade jag och Elin oss i soffan framför tv.n. Så skönt. En lugn och behövd kväll.

I lördags så träffade jag först Sara. Vi var på en fotoutställning på Pelle's lusthus. Mys va det. Man vart riktigt inspirerad till att börja fota. Otroligt vackra bilder.
Sen gick vi ner på stan för att möta upp Elin och Simone. =) Vi gick och åt en god lunch tillsammans.
Gott va det! =) Sen gick jag och Elin en sväng på stan! Jag köpte mig en söt kläning bla till sommaren. Å färg! Jag har alltid svart annars men nu är det andra bullar. =)
Sen på kvällen vart de partay hemma hos mig, Riktig tjejkväll! =)
Hade så trevligt, massa skratt! =) Vi tog oss vidare ut till birgers sen oxå för att svänga lite på höfterna. =)
Hade så sjukt kul!! =)

 

Idag är de bara slappa som står på listan, soffan är min bästa vän idag!



Sara

hehe roligt va de! Syns på bilderna också!! =D puss på dej



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?