Livet leker. =)

Det är vår och jag mår toppen. Vårkänslor i hela kroppen =)
Tänk att solen kan göra en så glad, får en att må bra. Det är som man får en helt ny syn på livet. Man är positiv till allt och tar de mesta med en klackspark! =) Å det blir bara bättre, vi närmar oss sommaren. Lovely!

Insåg idag att de är valborg nästa vecka. Oj, vad gör man då?? Skulle önska en mysig eld att titta på med trevligt sällskap. Mina góa vänner! =)
Säg mig, vad händer och sker!? =)

Idag har de varit annars en bra dag, va ute hela dagen på jobbet. =) Skönt som bara den. Hade lite vårstädning och jag högg självklart in på mitt projekt på gården, pilkojan! Den börjar bli riktigt fin. Jätte mysig att va i den sen när den börjar blomma. Men tar tid att grejja med, den är stor så mycket jobb. Men barnen älskar den, så värt allt arbete! =)

Ugly Betty börjar idag, me happy! Atten så roligt de är! =)

Puss på er!! ♥






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?