=)

Har varit så diktig idag!! =)
Efter jobbet så va jag bara hemma och bytte om och gav mig ut för att träffa Hanna. Vi va ute och gick i över 1½ timme uppe i spåren vid Ekensberg. Det va så skönt. =) Snacka om att man va trött efter de när man inte är van, vi gick ju i rätt snabb takt oxå. Men de ska ökas ännu mer och vi ska gå ännu längre sen. Tog en mjukstart. Sen bar de av hem för att köra på magmaskinen. ;) Detta är något som ska upprepas helst varanan dag, men kör så ofta tiden finns. Så vissa veckor mer andra mindre. Man kan ju klämma in de rätt lätt om man vill och ändå ha tid för annat.
Så jag är riktigt nöjd! Är ladda som atten för detta. Hoppas de kommer att ge reslutat fort men vet ju att de brukar ta sin tid.
Nu känner jag att jag börjar få kontroll igen på det jag vill få ordning på i livet och det är pro1 hälsan.
Jag vet att detta kommer ge mig en bättre kondition, känna mig piggare och hålla mig friskare.
Det är de jag vill uppnå först och främst. Sen om de ger resultat kroppsligt så är det bara en bonus. =) Skulle ju inte va fel.

Nu är det snart dax för sängen, är riktigt trött nu. =)

Bye♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?