Helgen.

Hej! =)

Helgen är snart slut, redan!! =( Går tok för fort som vanligt!
Min plan denna helg va att ta de lugnt coh har klarat av de rätt bra. Har varit riktigt skönt.
I fredags så kom sara hit och myste med mig. Vart självklart massa prat och skratt som vanligt. Hade laddat med massa godsaker att äta. Gott!! =) Sara tog med en film oxå, va så sjukt rolig! Hahha!!
Jag rekomenderar den verkligen!! ;) Tack för en jätte trevlig kväll gumman!!
I lördags sov jag ut. Sen ringde Sara och Simone och fråga om jag ville följa med till Boda Borg. Självklart blev de så. =) Jag, Sara, Simone och hennes tyska kompis Jessica. =)
Va skit kul att leka "fångarna på fortet". haha Gick väl å där för oss men huvudsaken va att vi hade kul. Efter vi varit där ett tag så började självklart fanny må skit dåligt. Fick världens huvudvärk, mådde illa och kände mig yr så dom fick göra de sista utan mig medans jag vilade. =( Skit tråkigt!! Så de bar av hem sen och jag jag fick ta de lugnt. Så blev en tidig lördags kväll för mig. Men hade skit kul så länge jag mådde bra! Tack tjejer för en toppen dag! ;)

Idag så mår ja bättre. Tråkigt bara att förkylningen ska va så envis bara. Vekar som många har åkt på jobbiga förkylningar. Så blir ha en lugn dag idg oxå. Kan väl inte göra så mycket mer i detta skit väder! =/

Måste försöka få hjälp med min dator oxå, men insett att de inte är de lättaste. Måste ju va nån som är lite duktig på datorer. Den är hel skum just nu.. =(
 Hjälp..

Måste säga att livet flyter på rätt bra nu annars. Finns väl en del saker jag önska vore annorlunda men får ta de som de är, verkar som jag inte kan göra något åt de just nu. Men måste säga att de är mina vänner som gör livet så otroligt bra just nu, tack!! Sen blir de ännu bättre av att de funkar så bra på jobbet nu. Fick en riktigt trevlig kommentar av min kollega som lyfte massor. Tack de värmde. =)
Happy! =)

Bye♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?