allmänt

Hej! =)

Skönt med torsdag idag för då börjar de kännas att de snart är helg. Ska blir så skönt att va lite ledig nu. Det är behövligt efter en lång vecka på jobbet, fullt upp! Men har även varit en rolig vecka, lärt känna en massa nya söta barn och underbara föräldrar till dom. =) Har bla avslutat denna dag med en rolig fotbollsmatch med en 3 åring och en 2 åring. haha skit kul. Dom körde totat slut på mig dom små liven. =) haha!

Helgen blir lugn som de ser ut nu, känner att de är de jag behöver efter några fullbokade helger och en förkylning som tagit på mina krafter. Men jag är inte den som hänger läpp för de. ;) Ska bara bli skönt, ladda batterierna så man orkar med en fortsatt höst i samma tempo på jobbet. Sen måste jag bli av med denna förkylning så jag kan komma igång att träna. Tänkte nog köpa mig ett gymkort oxå. Har en kondis som är kass så de är det jag ska fokusera på mest sen ta lite annat oxå. Måste ta tag i det, det är behövligt nu!!

Ne pallar inte att skriva mer nu men kanske kommer senare ikväll. Annars sov så gott! =)

Bye♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?