inte mycket!


Varit lite dåligt med bloggande denna vecka med men har inte haft orken till de. Varit såå trött av min förkylning så varit som en zombie i veckor nu. Men vet ni vad imorn jobbar jag sista dagen och dessutom kort dag sen är de ledigt enda till 7 januari då jag börjar jobba igen. Weeeeeeeeeeeee!!!!!! Ska bli galet skönt! Har lite saker jag ska göra innan jul sen har jag inga direkta planer och de är just de som ska bli så skönt! Umgås med vänner så mycket de bara går och fixa lite hem är tanken. Ska ju köpa gymkort här i dagarna med så träna ska hinnas med oxå är tanken. Ska bli galet skönt att komma igång. Längtar massor! =)

Ska försöka ta tag i mitt bloggande lite mer och bättra mig framöver för tycker de är roligt. Ne känner att just nu för stunden har jag inte mycket mer att berätta. Men ha en fortsatt trevlig kväll.


 


sara

sista dagen inom några timmar....=semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



URL: http://sarahphoto.blogg.se/


Engman

sv: vad konstigt att du fick det då, jag menar jag skrev inte nå mindre än dig, alltså om info om sidan alltså.



URL: http://designandmakeup.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?