Juldagen

Idag har de varit en riktig seg dag. Var ute igår så kanske inte så konstigt, hehe. Först var vi hemma hos Håkan där de va en massa folk, var riktigt trevligt måste jag säga. =) Efter de bar de av till bmb där vi gick in förbi kö och inträde, älskar att vara vip haha! Tack söta Simone. =) Va mycket folk ute men atten så kul jag hade. Visst var jag kanske en gnutta för onykter men kul hade jag och de är väl huvudsaken. Ojojoj.. Vilken kväll. thihihiiii!!

 Några av kvällens många bilder! =)

Men känner nu att jag är galet trött på fylla. Känns som de nya året kommer att börja med att bli väldigt lugnt för mig. Visst har haft kanon kul på senaste men känner att jag måste lugna mig ett tag nu. Nån gång ibland räcker å blir över. Varit för mycket på senaste!



sara

hehe jag behöver nog bara titta på korten för att se hur roligt ni hade ;)



URL: http://sarahphoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?