Mår illa!


Sov så galet bra natten till idag så hoppas på ännu en sådan natt igen hihi. =) Idag har jag mått illa till och från hela dagen och haft svårt att äta. Tror inte de är något men jäkligt jobbigt Skulle de varit nån magsjuka så skulle de redan brutit ut. Säkert bättre imorn. =) Jag har idag varit nere på stan en kortis, å de va de verkligen. Jag och Marie tog oss en sväng. Tror jag va inne i tre/fyra butiker bara. Fyndade två t-shirts, en jacka/tröja och en jätte snyggt armband. Weeeee!! Känner mig skit nöjd. Nu är de färdig shoppat för denna månad. Har haft tusen andra utgifter denna månad med så måste hålla i pengarna nu. Ska ju köpa mitt gymkort med och de prioriterar jag högst! Så galet taggad! Yeah! =)

Ikväll blev de en lugn kväll. Fick några erbjudanden om att gå ut men kände dock inte för de ikväll. Räcker som sagt med nyår och sen lugna ner de där lite. Ska jag försöka få lite ordning mitt hem ikväll, gå och små plocka lite. För de gör jag som bäst vid senare klockslag på kvällen. Skumt de där men har mer ro för de då.



sara

tihi köpte du den där rosa?! =D



URL: http://sarahphoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?