Söndags rusch!


Idag har jag tagit tag i mitt hem, så skönt. Städat de skinande rent. Visst mår man bättre när man har de snyggt omkring sig. =) Efter de tog jag mig en promenad till öster för att sola, lovely! Tycker de är helt underbart skönt att sola. Känner mig avslappnad och piggare efter en solning. Avkoppling i mina ögon. Sen var även promenaden dit och hem väl behövlig efter en dag inne. Idag har jag även efter de tränat! Tack underbara Sara för du drog med mig. Det va galet skönt att få röra på kroppen på sätt man inte gjort på ett tag. Tack tack söta du! Du känner mig och vet att jag behöver bli lite "dragen" ibland för att ta mig till saker. Kommer antagligen ha världens träningsvärk imorgon men oj så värt de! Blir träning imorn med om jag så hinner men kvällen är lång så de ska hinnas så är det bara! =)

Efter de gick jag hem och tog en dusch (så klart!) och ganska snart efter kom Simone och Julia förbi. Vi har haft film/tjejkväll med en massa gott att tugga på. Braka på rejält med dip, grönsaker, chips, godis och brownies och så klart drickbart. Visserligen vart de varken godis eller brownies för mig men morötterna var riktigt goda! ;) Vart mycket snack och skratt. Oh vilka diskussioner de blev om allt mellan himmel och jord med ett samtalsämne övervägde nog och de va....(hemlis)! ;) Tack tjejer för en jätte trevlig kväll. Får vi göra om! =)

Riktigt nöjd över min dag då jag hunnit med rätt mycket tycker jag. Sov ändå rätt länge idag med så känns kanon. hihi.

Imorgon tänkte jag (försöka) att jag inte skulle sova bort halva dagen och få lite mer gjort. Behöver verkligen tvätta minst två maskiner tvätt. Måste till iväg och köpa mitt gymkort imorgon med. På em ska jag träffa Madde. Ska bli riktigt kul då vi inte träffats sen i somras och ändå bor man i samma stad. Blir ju lätt så när båda har fullt upp med annat och svårt de där att få till de när de passar båda. Så nu äntligen ska vi ses. =) Så blir nog fika på stan. Skulle behöva gå ner lite innan med för att fixa en sak till nyår och handla på systemet. Så träning på kvällen hoppas jag med som jag nämnde tidigare. Så fullspäckat imorn igen! Efter nyår ska jag bara njuta kan jag lova. Inga måsten bara semester en vecka till innan jag börjar jobba igen. Tycker de varit mycket nu med all hysteri kring jul och nyår men snart klart med allt det! =)



karolina

tack så jättemkt :D



allt bra med dig?



URL: http://karolinaastrom.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?