..........



Så var julafton redan över. Går ju så galet fort. Hinner inte med att njuta och reflektera nästan. Men är kanon nöjd över min julafton. Var som sagt ute i stigtomta hos mamma och pappa. Vart först glögg och Kalle anka (såklart). Sen njuta ett tag. Sen bjöds de på julbort, mumms!! Värsta är att man knappt orkar äta allt innan man är mätt tyvärr. Finns ju såå mycket gott att tugga på. =) När de sedan var dax för julklappar så vart jag 4 år igen, hehe. Älskar att att få paket hihi. Å så kul att se att de jag köpt till familjen vart riktiga lyckoträffar. Dom vart såå glada och nöjda. De är nästan de bästa att se, att man gjort någon glad. =) Jag fick massa kul. Som tex, En ny mobiltelefon, strykjärn, linne, cd-skiva, en cool retro radio till köket som jag önskat mig, skål, handdukar, presentkort, parfym, choklad m.m. ÅÅ galet nöjd! Tack alla goa! Sen blev de lite mys med spel och godis. En tradition vi har är att åka till kyrkan på midnattsmässa hela familjen så även i år blev de så. Mamma skulle sjunga så blev ännu mer självklart att man åkte och titta på henne. =) Efter de var de hem till sängen som gällde. Tack för en kanon mysig julafton!


Så här såg jag ut igår. =)
Frida (syster) och Herman (svåger)Systrarna! =) (konstig min jag gör)

Vår julgran, tror aldrig vi haft så liten gran som i år. Mamsen
Massa god mat mor och far bjöd på.
Julklappsutelning. Min hög hehe

Idag så har jag bara tagit de lugnt, vilket varit så skönt efter all julhysteri laggt sig. Ikväll blir de party med bla Simone. Ska bli riktigt kul!! =) Kommer gå ut på Blue moon bar ikväll sen då vi står på vip listan (Simone jobbar där) så bara att tralla förbi kön ikväll hihi! Tack gumman så sött av dig att fixa det till oss! =)

Får ta och önska en riktigt god fortsättning på julen! =)



Dress Like a Princess

Vilken fin klänning du har :)



URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/


sara

ser ut som ni hade en härlig julafton! =D



URL: http://sarahphoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?