halluu

Hej. =)

Nu var de ett tag sen jag uppdatera lite så nu är det väl dax.
Först måste jag börja med att kommentera detta skit väder, SKIT är va de är! =(
Men såg på vädret idag att i mitten av veckan ska de bli skit varmt igen, äntligen.
Vad har man gjort denna helg då.. I fredags va sara hos mig. Mys att få rå om henne lite. Vi fick ett ryck och gjorde pannkokor, skit gott var det! =) hihihi
I går skulle jag bara ta det lugnt då grannen hörde av sig och tyckte man skulle komma förbi och så blev de. Skulle bara kolla läget vad Robert och Per gjorde för hade ändå inget vettigt att göra. Men väl där fick man en drink i handen. Skit god va den, smaka päron. mumms!! Sen kom de förbi lite mer folk och gjorde oss sällskap. Trevligt. Alltid kul att träffa lite annat folk med.  Men sen så skulle de andra ut å inte jag... va det tänkt men så sitter man i bilen ner till hamnen iaf. Vi gick till Lotsen. Hade de riktigt trevligt måste jag ta och säga. =) Vart inte så jätte sent vilket va skönt.

Idag så har Fanny varit duktig och städat hemma. Det va väl behövligt.

Så ikväll blir de soffan, de är jag värd efter all min städning och fixande hemma. =)

bye. puss





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?