måndag

Idag tog jag en lång och härlig sovmorgon. Det öste ju regn ner utanför fönstret så tyckte jag kunde ta det med gott samvete. =)

Sen blev de upp och plocka lite hemma. Sen har Fanny bakat matbröd idag, vart såå bra! Gott i gott gott! ;)
Mitt i min "bak" kom Sara förbi, så mys att du kom förbi ett slag. =)
Sen kom mamma och pappa förbi ett slag för att lägga upp ett par byxor åt mig som va tok för långa. Vart kanon bra! Tack mamsen. =)

Vid fem kom syrran och svåger förbi för att hämta upp mig. Skulle handla paket till mormor som fyllde igår men som vi fira idag istället. Så det bar ut till landet hos mormor ikväll. Va riktigt mys med ett riktigt bullkalas! =)

Så nu är man hemma och är riktigt trött. Ska bli skönt att krypa ner i sängen snart. =)

haha normal nej!!hahahitta ett par schyssta brillor. hahasvåger va lika cool hahaeldmästaren mormor och mammahihi


sara

Vilka glajjer! B)



URL: http://unfuturobrillante.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?