SOMMAR!!

 Äntligen är sommaren tillbaka. =) LOVE IT!!
Tyvärr så börjar jag jobba på måndag igen så får njuta av de jag har kvar av semstern. Så igår va jag och Simone på jogersö och njöt av sol och bad! Va såå skönt. =) Sen efter de så gick jag och Sara ner till hamnen och strosa lite. Mycket fok som vanligt men det är det som är kul. =) Lyssna lite på Elin som sjöng ner i hamnen, shit vad hon är duktig!!

Idag så har jag varit på jogersö igen men med min mamma. Knappt träffats i sommar så va mys att få umgås lite med henne.

Nu på kvällen har jag, Sara och Simone planerat våran resa i helgen. Vi drar till Göteborg imorn bitta tidigt för att gå på Liseberg. Ska blir så kul. Älskar att åka karusell. Blir som barn på nytt! hihi
Sen bär det av till min stuga uten för jönsköping som ligger precis vid vättern. Där ska vi va till söndag och ha det mys! Ska bli så kul tjejer!! =)

Sen är de måndag och Fanny börjar jobba... =(
Ne ska inte tänka på det nu, utan njuta av stunderna innan. =)

Prata med Elin idag med. Va först gången sen förlossningen. Så kul att höras igen och att ni mär bra. =) SAKNAR ER!!
Webba lite med Elin och Alvin med. Så otroligt söt! Man riktigt smällte för han va så söt!! Längtar galet tills vi ses nu!! ♥

Ska packa det sista nu inför helgen för att sedan sova. Natti.

Alvin.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?