=)

Idag så sluta man tidigt. De va riktigt skönt.
Idag på jobbet va vi hemma hos ett barn och fika. Så mysigt. Men gu vilket fint hem! Ett mysigt radhus som va i en vit/romantisk stil. Kanske inte är jag men de va så fint och man blev verkligen inspirerad!
Hon är illustratör och är riktigt diktig i allt va design och inredning är. Påhittig och hittar nya roliga lösningar på gamla saker. Så nu är Fanny sugen på att kanske ta tag i sitt hem.
Så om ca en timma ska jag ta mig till affären och köpa lite färg. Har en otroligt kall och tråkig hall. Den är vit med noll hjärta i. Så nu ska de målas! Kommer bli väldigt neutral och jordnära färg. Hallen är mörk i sig så kan inte välja vilken färg som helst. Men blir något för att få lite mer värme och ge en mer inbjudande känsla. =)
Hoppas verkligen att de blir bra nu!

Har suttit på balkongen en liten stund nu och njutit i solen! Love it! Fast stranden slår ju allt måste jag säga. =)


Ne nu ska jag ta och mäta ut hur mycket färg jag kommer att behöva. =)

Bye ♥


Sara

Sexy legs babe!! ;)



URL:


Sara

Sexy legs babe!! ;)



URL:


fanny

absolut! hahah



URL: http://float.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?