Helgens bravader!

ojojojOJ.. vilken kul fredag och lördag jag haft! =) Tack Ann för alla gryma skratt.Inte skrattat så mycket på sååå länge! Det här har varit en helg som jag verkligen behövt!

På fredagen satt Ann, jag å Elin här.  =) Hade så kul med några för många glas men ojoj va kul de va. Tog en sväng till birgers å skaka lite rumpa. Kul för de va sååå länge sen. =)
På lördagen var de jag, Ann och Jenny! Skratta så vi låg på golvet. hehe Bra där!! Kul att lära känna en ny människa, första gången jag träffa Jenny. Riktigt rolig tjej!

Nu känns de ännu jobbigare att Ann ska flytta efter denna toppen helg!



Några bilder. hahhaha Inga kommentarer från mig!! ;)


amelie

jag ska ju utomlands ocksååå...



URL: http://amis.blogg.se


Sara

Härligt att höra att helgen blev bra! De är du värd! =D puss



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?