En vanlig dag.

Idag åkte jag till jobbet vid strax efter sju. Lagom trött. Fatta inte ens att klockan ringde ens i morse så fick stressa lite. Hatar att stressa på morgonen. =( Jag är så morgon trött, måste ha tid på morgonen. Stress är något jag inte klarar... Idag va den en rätt lugn och skön dag på jobbet. Solen sken och alla va glada =) Va ute i stort sett hela dagen och röjde. Känns som halva sandlådan kom med hem. Det är något man får ta. hehe
Kom hem vid fem tiden. Trött som atten.. men va gör man. =/
Så nu sitter jag framför datorn som vanligt.. Kul liv.. =)
Borde ta mig i kragen och göra något vettigt, men vad?! Finns iofs massor att göra hemma men är bara smått lat tyvärr..

Men är ändå rätt stolt över mig själv. Har börjat ta kvälls promenader. Skönt som atten. Riktigt raska promenader med musik i öronen! Avsutat de hela med att köra lite med magtränaren! =) Men var är resultatet?!!! Händer ju inget.. men är väl bara att kämpa vidare. Tänkte med de hela att man skulle bli lite piggare men ej utan resultat än.. kommer kanske... Allt händer väl inte så fort som jag tänkt eller trott.

Mitt i mitt bloggande så ringde de på dörren. De va Sara och Simone som titta förbi. Dom va ute och gick. Duktiga där =) Kul att dom kom förbi och kolla hur jag hade de. Sluta med att va kolla på lite kort och film från bulgarien. haha riktigt kul! Va från en spec. kväll hihi Kul kul!! =) lr hur Sara ;)

Ne om man skulle göra något vettigt. Vet iaf att om inte de börjar regna (ser lite lurigt ut på himlen) så blir de en promenad senare ikväll igen! =)

bye!!


R

O gud va skönt jag sov när klockan va 7 ^^ ;)
Tror vi klarar oss från regnet ikväll, så en promenad tycker jag du ska unna dig. En kopp té på det så är kvällen gjord!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?