Fredag

Så var det äntligen helg. Skönt att få sova ut imorn. =)
Idag började jag tidigt på jobbet. Vi planerade hela fm sen åkte jag hem efter maten så det var riktigt skönt.
Vad har man annars gjort av dagen.. inte ett dugg! Hela dagen gick utan att få något gjort. Ändå har man en hel lista i huvudet på saker jag borde tagit tag i. Men får ta de imorn istället. Ny tag då! =)

Här på kvällskvisten så kom Elin förbi. Vi fixa lite mat och sen varit sjukt sega i soffan. Skönt att umgås med nån som man inte behöver va över social med. Förstå mig rätt... Det va riktigt trevligt iaf. =)

Amy å jag messa idag, Kommer äntligen att ses snart. Planerat in midsommar. Shit, inte setts på sketa länge nu!! Ska bli kul att se hennes nya bebis med, the dog! =)  Ska bli grymt kul gumman.
Och TJEJER (ni vet vilka ni är =)) vi får ta tag i planerna på en mysig midsommar med grillning osv.. Vore ju dunder mys!

Ne funderar seriöst på att inta sängen snart. Tack för idag =)
kramis / me


T

miss you!!!! och d vet du om



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?