Valborg bla..

Haft en riktigt kul men underlig valborg. Var och åt riktigt god mat hemma hos Simone. =) Gott som atten, måste jag ge mig på själv att göra någon dag. =)
Sen begav vi oss till en fest som en av hennes kompisar var på. Kommer in, känns som man är tillbaka till 70-talet. Hemmet kändes som ett stort kollegtiv. Männsikorna som var där hade samma stuk på sig. haha Men de va en kul upplevelse de med.
Sen blev de en sväng till fika och tog något gott att dricka för att prata lite skit med folk. =) Mysigt.

Sen då.. Jag är upp och ner i allt. Men tror de blir bra så här. Ska nog va så och det är nog bra, stanna här. Men jag gillar det, trivs. Det är kravlöst och enkelt. Precis som jag vill ha det nu. Vill inget mer.
Förstår att ni inte fattar en gnytt av vad jag pratar om men så får det va....

image121


Sara

Kul att du och Simone umgicks tycker jag! =D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?