dagen


Min dag började så galet dåligt. Kom till jobbet och folk ringde sig sjuka. KRIS som fan på huset pga personalbrist. Samma imorgon igen så... =/ Sen när jag väl kunde gå ifrån jobbet så skulle jag handla men gick åt skogen då jag glömt korten i jackan hemma. Bara att traska hem först för att sedan få lov att gå till en annan affär. Inget jag hade lust med då jag bara ville hem. Galet trött!
Sen vände turen för ett tag. =) Börja rensa upp saker på vinden och sen plocka ner adventssakerna. Känner att jag inte riktigt hinner de i helgen. Gör väl om jag vill me vill verkligen pyssla med de i lugn och ro. Vart så otroligt mysigt med alla stjärnor och granriset på balkongen. =) Och ny städat och fint är det med.
Sen fick jag ett mindre kul besked och där sjönk min lycka för ett tag. men men...
Så tog mig en promenad och så solade jag lite för var verkligen i behov av något uppmuntrade. Va underbart skönt =)
 När jag kom hem igen åt då jag kom på att de hade jag totalt glömt bort. Åt bara ett ägg till lunch då de va leverbiffar till mat, mindre gott. Så var galet hungrig vid åtta tiden. Nu har jag bara kopplat av och njutit av mitt fräscha hem. =)





sara

ajdå låter inte bra med dåliga besked.... tror vi båda behöver prata av oss... =S



URL: http://sarahphoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?