Söndag

Sovit gott? De har jag, sovit som bara den. Men har haft en hel del roliga drömmar i natt. haha Jag är ju sån som drömmer om de som händer om kring mig och personer i min närvaro. Inga fantasi drömmar här inte. Så man vaknar ibland med en del roliga drömmar, haha! =)

Idag då: Jo idag ska jag ut till Oppeby och hälsa på mormor. Hon ska bjuda oss alla i familjen på fika idag. Lite sällskap är precis vad hon behöver då hon tyvärr är rätt ensam. Så blir de lätt när man blir äldre. USCH för att bli gammal. =/ Ska bli mysigt att hälsa på henne fast jag inte kände för de först. =) Jag tycker om min mormor väldigt mycket! =)

Måste bara säga att igår hade jag den tråkigaste kvällen jag haft på länge!!! Fy fan va trist de va. Satt hemma, vilket jag tycket skulle bli skönt först, men oj va uttråkad jag va. Bläää.. för att va själv. HATAR att va själv nu mera. Förr kunde jag tycka de va skönt. Men jag har tröttnat.
        F**k loneliness!!!!

 

Nu är de dax att börja göra sig iordning...



simone

ahahha mm han är så heeeeeet. du passa bra på hans mage. du vet att de bara och höra av dig om du vill har sälskap. Så nästa gång ringer du. LOVA? puss



URL:


fanny

hehe oki =) puss



URL: http://float.blogg.se/


fanny

kom på en sak.. när vi va hos dig frågade du sara vad hon skulle göra på kvällen men inte mig så hade du gjort de så hade du vetat ;)



URL: http://float.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?